שאלות ותשובות (FAQ) - טודו דיזיין
תשובות לשאלות נפוצות - טודו דיזיין
מהם אמצעי התשלום הקיימים והאם אפשר לחלק לתשלומים ?
כרטיס אשראי: ניתן לשלם באתר טודו דיזיין באמצעות כל כרטיסי האשראי שהונפקו בישראל: ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס ודיינרס.
כמו כן, ניתן לשלם בביט, גוגל פיי או אפל פיי.
במידה ורוצים לשלם בהעברה בנקאית – יש ליצור קשר עם השרות בטלפון 03-6209797 או בווטסאפ 053-5555261
תשלום במזומן יעשה אך ורק בעת הגעה למשרדי החברה במושב אחיסמך.
* בעת ביצוע ההזמנה ניתן לחלק את התשלום לעד 12 תשלומים ללא ריבית.
מה הכתובת של משרדי טודו דיזיין ?
כתובתינו לקבלת קהל הנה מושב אחיסמך (ליד רמלה) רח' הדקל 30.
שעות מענה קבלת קהל ימים א-ה 9:00-15:00 .
האם המוצרים מגיעים מורכבים או שהם מתאימים להרכבה עצמית ?
במפרט של כל מוצר מצוין האם המוצר שהוזמן מגיע מורכב או להרכבה עצמית.
במוצרים להרכבה עצמית, מגיעות עם המוצר הוראות הרכבה ופרזול שמתאים להרכבתו.
כמו כן, ניתן להזמין שירותי הרכבה בתשלום נוסף. צוות מיומן יגיע לביתכם וירכיב את המוצר עבורכם.
לקבלת הצעת מחיר להרכבה יש לשלוח הודעה במייל info@tudo.co.il או בווטסאפ 053-5555261
או ליצור קשר בשעות המענה בטלפון 03-6209797.
מהם זמני האספקה של המוצרים ?
במפרט של כל מוצר, בחלק של הפרטים הנוספים, מצוין זמן האספקה - טווח ימי העסקים לאספקה.
ימי עסקים לא כוללים את יום ההזמנה, שישי, שבת, ערבי חג, חגים וחול המועד.
במידה ויש החרגה של אזורים מסויימים, זה יצויין או במפרט המוצר או בתקנון האתר.
והיה לא מצאתם את זה, ניתן לשלוח הודעה למייל info@tudo.co.il או לווטסאפ 053-5555261 ונשמח לעזור.
הזמנתי מוצר באיסוף עצמי – מהיכן האיסוף?
לחברת טודו דיזיין יש מספר מחסנים ברחבי הארץ, ובכל מחסן ישנם מוצרים שונים.
בדף מפרט המוצר, אנא בדקו בפרטים הנוספים, היכן מצויין מקום האיסוף העצמי.
בנוסף, לאחר שבצעתם הזמנה באיסוף עצמי אנו נשלח אליכם הודעה במייל על אישור ההזמנה והתשלום, וכן מידע המפרט מקום ומועד לאיסוף עצמי של המוצר שרכשתם.
במידה ולא מצאתם מידע על האיסוף העצמי, פנו אלינו במייל info@tudo.co.il או ווטסאפ של טודו דיזיין 053-5555261 ונשמח לעזור.
אני מעוניין לרכוש יותר ממוצר אחד – האם יש הנחה בהובלה ?
באופן כללי במוצרי ריהוט, בעלי נפח ומשקל גדול, על כל מוצר יש חיוב בהובלה.
במידה והמוצרים יוצאים ממחסן אחד ומסופקים ביחד, ניתן לקבל הנחה על ההובלה.
בכדי לבדוק את זה יש לשלוח הודעה למייל info@tudo.co.il או הודעת ווטסאפ למספר 053-5555261 או ליצור קשר עם מחלקת המכירות בטלפון 03-6209797
יש לי שאלה בנוגע להזמנה או למוצר – מהי הדרך המומלצת ליצירת קשר ?
ישנן מספר צורות ליצירת קשר איתנו:
ניתן לפנות טלפונית בשעות המענה בימים א' – ה' בין השעות 9 ל 15 בטלפון 03-6209797
בנוסף, ניתן לשלוח לנו הודעה לכתובת מייל info@tudo.co.il או ווטסאפ 053-5555261 ואנחנו נחזור אליכם עד יום עסקים אחד מקבלת ההודעה.
זיהיתי תקלה במוצר שקיבלתי – מה עלי לעשות?
בכדי לתת מענה יעיל ומקצועי יש לצלם לפחות 3 תמונות של המוצר. אחת מטווח רחוק, אחת מטווח בינוני ואחת מטווח קצר (מומלץ מכמה שיותר זוויות).
את התמונות בצירוף הסבר על מהות הפניה ופרטי הלקוח (שם מלא ומספר הזמנה) יש לשלוח לווטסאפ שמספרו 053-5555261 ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.
האם אני רשאי לבטל הזמנה שביצעתי?
ניתן לבטל הזמנה עד 14 יום מקבלת המוצר וכל זאת בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ולא בוצעה הרכבה למוצר.
מוצר שהורכב – לא ניתן לבטל.
למי אני פונה במידה ואני רוצה לבטל את ההזמנה ?
ביטול העסקה יעשה באחד מהאמצעים הללו:
* שליחת הודעת ביטול בדואר אלקטרוני לכתובת info@tudo.co.il
* שליחת הודעת ביטול לווטסאפ שמספרו 053-5555261
* שיחת טלפון עם שרות הלקוחות בטלפון 03-6209797
איזו אחריות יש על המוצרים שאני מזמין?
למוצרים שונים ישנה תקופת אחריות שונה וכל זה בהתאם למה שמצוין בדף המכירה בחלק של הפרטים הנוספים.
במידה ולא מצוינת תקופת האחריות בדף המכירה של המוצר, האחריות היא לשלמות המוצר בעת קבלתו ובאחריות הלקוח לפתוח את המוצר ולבדוק אותו לפני הרכבתו ולוודא כי כל חלקי המוצרים תקינים.
במידה ובחרת באיסוף עצמי של המוצר, החברה אינה אחראית לנזקים הנגרמים כתוצאה מהובלה לקויה כגון שריטות, מכות, קילופים, שברים וכו'. לכתב האחריות לחץ כאן.
האם ניתן לבצע שינויים ברהיטים?
המוצרים שמוצעים למכירה באתר הם מוצרים סטנדרטיים שמיובאים מיצרנים מובילים בעולם.
על כן, לא ניתן לבצע שינויים במוצרים והם נמכרים AS IS.